Rodzaj kontaktu z DixiCar: ASO Opel
Dział DixiCar: Warszawa / Raszyn
Data opinii: 11.05.2022
Rodzaj kontaktu z DixiCar: ASO Opel
Dział DixiCar: Warszawa / Raszyn
Data opinii: 11.05.2022
Szybki czas realizacji, komfort/udogodnienia w trakcie oczekiwania (woda, kawa, miejsce do siedzenia, wifi), profesjonalna obsługa przez Doradcę serwisowego.
Rodzaj kontaktu z DixiCar: ASO Opel
Dział DixiCar: Raszyn / Warszawa
Data opinii: 20.03.2022
Zaangażowanie w określeniu zakresu prac serwisowych. Możliwość obserwowania wykonywania prac serwisowych z poczekalni. Kawa w poczekalni.
Rodzaj kontaktu z DixiCar: optymalizując koszt serwisu
Dział DixiCar: Serwis Raszyn
Data opinii: 17.02.2022
Szybkość obsługi, fachowość. Okazało się że usterkę można naprawić w ramach gwarancji dawanej przez firmę Opel o czym zostałem poinformowany. Dzięki czemu poza kosztami diagnostyki nie zapłaciłem nic za wymianę.
Rodzaj kontaktu z DixiCar: samochód w naprawie
Dział DixiCar: Serwis Raszyn
Data opinii: czerwiec 2021
Szybko i profesjonalnie, dużym plusem jest możliwość wypożyczenia na czas naprawy zastępczego samochodu bez limitu kilometrów. Polecam
Rodzaj kontaktu z DixiCar: wizyta w serwisie
Dział DixiCar: Opel Raszyn
Data opinii: 23.09.2017
Rzetelność; miła obsługa; dostosowanie terminu i godziny wizyty do klienta; profesjonalne przeprowadzenie usługi serwisowej. Już polecaliśmy znajomym zarówno salon Dixi-Car jak i ich serwis.
Rodzaj kontaktu z DixiCar: wizyta w serwisie
Dział DixiCar: Opel Raszyn
Data opinii: 11.09.2017
Rzetelność; miła obsługa; dostosowanie terminu i godziny wizyty do klienta; profesjonalne przeprowadzenie usługi serwisowej. Już polecaliśmy znajomym zarówno salon Dixi-Car w Radomiu jak i ich serwis-mam nadzieję że zyskacie nowych klientów :) Pozdrawiam
Rodzaj kontaktu z DixiCar: wizyta w serwisie
Dział DixiCar: Opel Raszyn
Data opinii: 05.08.2017
Rodzaj kontaktu z DixiCar: wizyta w serwisie
Dział DixiCar: Opel Raszyn
Data opinii: 05.08.2017
W serwisie Dixi-Car zostałem punktualnie obsłużony, padał deszcz wjechałem na hale.. pan kierownik profesjonalista w każdym calu . Wszystkim będę polecał. Tak trzymać. Do zobaczenia z rok na 2 przeglądzie.
Rodzaj kontaktu z DixiCar: wizyta w serwisie
Dział DixiCar: Opel Raszyn
Data opinii: 31.07.2017
Doskonały kontakt z osobą~ która przyjęła auto. Sprawna naprawa~ części zamówione na czas. Sam czas oczekiwania w serwisie w czasie naprawy~ krótki i w przyjemnej atmosferze.
Rodzaj kontaktu z DixiCar: wizyta w serwisie
Dział DixiCar: Opel Radom
Data opinii: 17.07.2017
W Radomiu jest "jak należy"~ obsługa w porządku~ informacja o wadliwej części~ zapytanie o dalsze działania od obsługi ok.
Rodzaj kontaktu z DixiCar: wizyta w serwisie
Dział DixiCar: Opel Raszyn
Data opinii: 13.07.2017
Bardzo dobry kontakt z pracownikami serwisu~ rzetelnie określony czas potrzebny na naprawę i pełna informacja o jej zakresie + sugestia~ jakie prace~ które będą konieczne w przyszłości można wykonać od razu~ by zminimalizować koszty robocizny~ możliwość obserwowania prac przy samochodzie z poczekalni.
Rodzaj kontaktu z DixiCar: wizyta w serwisie
Dział DixiCar: Opel Raszyn
Data opinii: 30.06.2017
Osoba w serwisie przyjmująca moje auto była wysoko wykwalifikowana w swoim fachu . Bardzo rzetelnie umiała odpowiedzieć na moje pytania oraz jasno i rzeczowo wyjaśnić co będzie przedmiotem badania w pojeździe. Po zakończeniu badania skontaktowała się ze mną w celu odebrania auta jak również jasno wyjaśniła co zostało wykonane. SUPER - tak trzymać!!!
Rodzaj kontaktu z DixiCar: wizyta w serwisie
Dział DixiCar: Opel Raszyn
Data opinii: 27.05.2017
Zawsze w Dixi-Car uzyskiwałem należytą pomoc. Choć dotarcie do serwisu jest nieco kłopotliwe - trzeba wyjechać z Warszawy~ to jednak warto
Rodzaj kontaktu z DixiCar: wizyta w serwisie
Dział DixiCar: Opel Raszyn
Data opinii: 10.05.2017
Jakość~ terminowość~ fachowość obsługi~ darmowa kawa i miejsce do poczekania na odbiór auta.uprzejmość obsługi~ profesjonalizm~ dobra robota:)
Pozdrawiam, zadowolony klient
Rodzaj kontaktu z DixiCar: wizyta w serwisie
Dział DixiCar: Opel Raszyn
Data opinii: 09.03.2017
akcja serwisowa przebiegła zgodnie z moimi oczekiwaniami
Rodzaj kontaktu z DixiCar: wizyta w serwisie
Dział DixiCar: Opel Raszyn
Data opinii: 14.07.2016
Sugerowałabym aby można było kierować opinie użytkowników pojazdów marki opel do producenta~ gdyż z czasem~ w trakcie użytkowania wychodzą na jaw pewne mankamenty~ które producent - pewnie gdyby miał taką wiedze - mógł na przyszłość usunąć/poprawić. Poza tym sam proces obsługi w Dixi-Car - SUPER
Rodzaj kontaktu z DixiCar: wizyta w serwisie
Dział DixiCar: Opel Raszyn
Data opinii: 13.11.2015
Po prostu wszystko było takie~ jakie być powinno. Dlatego byłem zadowolony~ że nie spotkały mnie żadne nieoczekiwane~ przykre niespodzianki.
Rodzaj kontaktu z DixiCar: wizyta w serwisie
Dział DixiCar: Opel Raszyn
Data opinii: 17.05.2014
Z usług serwisu Dixi-Car korzystam od kilku lat nigdy nie miałem uwag
Rodzaj kontaktu z DixiCar: wizyta w serwisie
Dział DixiCar: Opel Raszyn
Data opinii: 27.06.2013
Witam, z wizyty w serwisie Dixi - Car jestem całkowicie zadowolony. Doradca p.Sławomir Wodzyński zaproponował czyszczenie i odgrzybianie klimatyzacji (z usługi tej skorzystałem).Usługi serwisu są jak najbardziej godne polecenia. Moja ocena w dużej mierze podyktowana jest fachową i miłą obsługą ww. Doradcy.
Pozdrawiam ....
Rodzaj kontaktu z DixiCar: wizyta w serwisie
Dział DixiCar: Opel Raszyn
Data opinii: 17.06.2013
obsługa w serwisie zgodna z moimi oczekiwaniami.
Pozdrawiam,:)
Rodzaj kontaktu z DixiCar: wizyta w serwisie blacharsko - lakierniczym
Dział DixiCar: Opel Raszyn
Data opinii: 23.04.2013
Witam
W Dixi-Car bardzo mi się podoba ... Chciałbym szczególnie podziękować Pani Kindze Greguła za pomoc przy zgłoszeniu szkody. Pomogła mi poradzić sobie z telefonem do ubezpieczyciela i załatwiać wszystkie formalności mimo tego, że była już długo po godzinach pracy, nie wspominając o słodkim poczęstunku.
Zwykle korzystam z usług Dixi-Car i polecam Waszą firmę wszystkim znajomym.
Serdecznie pozdrawiam,
Rodzaj kontaktu z DixiCar: odpowiedź na pytanie ze strony www
Dział DixiCar: Opel Raszyn
Data opinii: 05.03.2013
Witam,
Chciałbym bardzo gorąco podziękować za odpowiedzi na moje pytania dotyczące opla insigni. Podziwiam Panstwa za tak rzetelne i profesjonalne podejście do sprawy jeszcze raz dziękuje i życzę wszystkiego dobrego
Jarek z Glasgow
Rodzaj kontaktu z DixiCar: zakup części w sklepie internetowym
Dział DixiCar: Opel Raszyn
Data opinii: 05.03.2013
Komentarz dotyczy transakcji:
Rodzaj komentarza: Pozytywny
Treść komentarza:
"Nie wiem jak oni to robią, ale wczoraj rano zakupiłem towar, a dziś rano przyniósł go listonosz do domu, przesyłka iście ekspresowa, takiego tempa nie ma nawet w sklepach motoryzacyjnych. Transakcja przebiegła pomyślnie, nic dodac, nic ująć. Polecam"
Rodzaj kontaktu z DixiCar: wizyta w serwisie
Dział DixiCar: Opel Raszyn
Data opinii: 16.01.2013
Witam serdecznie
Jestem bardzo zadowolony z wizyty w serwisie Dixi-Car. Dowodem na to jest nasza długoletnia współpraca.
Szczególne podziękowania dla Pana Sławomira Wodzyńskiego, który od wielu lat zajmuje się autami naszej firmy.
Rodzaj kontaktu z DixiCar: wizyta w serwisie
Dział DixiCar: Opel Raszyn
Data opinii: 11.01.2013
Witam,
1. koszt naprawy identyczny jak prezentowany prze doradcę w kosztorysie
2. samochód był gotowy na uzgodnioną godzinę
3. doradca proponował wymianę i hotelowanie opon
4. jestem całkowicie zadowolona z wizyty w Dixi Car
5. Chciałam bardzo podziękować za wspaniałą obsługę serwisową prowadzoną przez Pana Łukasza Daszkowskiego
Rodzaj kontaktu z DixiCar: wizyta w serwisie
Dział DixiCar: Opel Raszyn
Data opinii: 07.12.2012
Witam,
Można powiedzieć super! Obsługa – profesjonalna.
Rodzaj kontaktu z DixiCar: wizyta w serwisie
Dział DixiCar: Opel Raszyn
Data opinii: 06.12.2012
Koszt naprawy był wyższy o 30 zł niż prezentowany przez doradcę. Naprawa samochodu przebiegała sprawnie i o umówionej godzinie był gotowy do odbioru.
Ogólnie jestem bardzo zadowolona i na pewno wrócę. Pozdrawiam.
Rodzaj kontaktu z DixiCar: wizyta w serwisie
Dział DixiCar: Opel Raszyn
Data opinii: 06.12.2012
Koszt naprawy ostatecznie był niższy od planowanego. Pozytywne zaskoczenie!
Samochód był gotowy na uzgodniona godzinę.
Z usługi serwisowej jestem całkowicie zadowolony!
Rodzaj kontaktu z DixiCar: wizyta w serwisie
Dział DixiCar: Opel Raszyn
Data opinii: 23.11.2012
W mojej dziesięcioletniej Vectrze uszkodziła się stacyjka . Pech chciał ,że na parkingu przed Hipermarketem. Zadzwoniłem do Dixi-car w Radomiu . Za piętnaście minut był już mechanik . Uruchomił samochód i pojechaliśmy do serwisu . Cała naprawa trwała mniej niż godzinę od momentu kiedy zadzwoniłem . Byłem pewien ,że czeka mnie holowanie i nie małe koszty z tym związane. Okazało się ,że można taniej . Po prostu naprawić stacyjkę. Dobrze że do nich zadzwoniłem . Dzięki.
Rodzaj kontaktu z DixiCar: zapytanie ze strony
Dział DixiCar: Opel Raszyn
Data opinii: 22.11.2012
Bardzo mi miło było porozmawiać z kimś kto umie słuchać
Rodzaj kontaktu z Dixi-Car: zakup części
Dział Dixi-Car: Opel Raszyn
Data opinii: 12.11.2012
Chciałabym pochwalić pracownika działu części - był bardzo pomocny przy zakupie wycieraczek, wyjaśnił mi różnice pomiędzy oryginalną i nieoryginalną wycieraczką i pomógł w zamontowaniu. Nieczęsto spotykam się z taką obsługą.
Co załatwiałem w DixiCar: wizyta w serwisie
Dział DixiCar: Opel Raszyn
Data opinii: 06.11.2012
W serwisie Dixi-Car pojawiłem się dzięki szybkiej odpowiedzi na zapytanie ze strony www. Serwis był ok, samochód umyty, będę Was polecał.
Co załatwiałem w DixiCar: zakup części
Dział DixiCar: Opel Raszyn
Data opinii: 20.03.2012
Pani Agato,
Dziękuję za przywitanie w klubie Dixi-Car. Jestem bardzo zadowolony z wyboru samochodu
Co załatwiałem w DixiCar: zakup i montaż części
Dział DixiCar: Opel Raszyn
Data opinii: 14.03.2012
Dzień dobry
Dziękuję za odpowiedź i pozytywne oraz rzetelne załatwienie mojej sprawy.
Oczywiście pojawię się w najbliższych dniach aby dokonać wymiany paska.
Współpraca z Państwa serwisem to przyjemność co nie zdarza się w naszym kraju często.
Przyznanie się do błędu świadczy o profesjonalnym podejściu do klienta i budzi mój podziw i szacunek.
Jeszcze raz dziękuję i serdecznie pozdrawiam.
Co załatwiałem w DixiCar: zleciłam serwis Opla
Dział DixiCar: serwis Opel Radom
Data opinii: 19.03.2012
Nie spodziewałem się, że aż Prezes firmy zareaguje na moją najzwyklejszą reakcję z wizyty w Państwa serwisie. Ale to cieszy.
Skoro tak, to pozwolę sobie na kilka słów głębszej refleksji.
Klientem serwisu OPLA w Radomiu jestem od 1995 roku i od tego czasu mam okazję obserwować jego rozwój i funkcjonowanie. Na tej długiej osi czasu dopiero jednak pod znakiem DIXI-CAR salon i serwis w Radomiu obrał wyraźny kierunek „na klienta”. Głównie za przyczyną rozbudowy obiektu i przeznaczenia dla gości wygodnych pomieszczeń na górnej kondygnacji. Najmocniejszą stroną DIXI-CAR w Radomiu są jednak ludzie, z którymi klienci mają bezpośredni kontakt.
I to właśnie ich zachowanie wywołało moją reakcję. Jest niezmiernie miło, kiedy wyraźnie czuje się podmiotowość klienta. Na każdym etapie – w biurze za przyczyną Pana Łukasza Adamusa i warsztatu, gdzie mechanik Pan Dariusz Kowalczyk wykazał wyjątkowa dociekliwość i upór w poszukiwaniu usterki w zawieszeniu mojej Vectry C.
Piszę o tym, dlatego tak detalicznie, bowiem wcześniej objawy niesprawności zgłaszałem w trakcie badania na jednej z radomskich Stacji Kontroli Pojazdów, gdzie zapewniono mnie, że wszystko jest w najlepszym porządku i jazda moim autem jest bezpieczna. Dopiero wizyta w Państwa serwisie w Radomiu wykazała, że jest zgoła inaczej, a powstałą usterkę skutecznie usunięto. I to stało się główną przyczyną mojej korespondencji do Państwa.
Gościem radomskiego serwisu DIXI-CAR będę tak długo, jak długo będę jeździł samochodami OPLA. Zatem może Pani Prezes liczyć, że dzielił się będę w przyszłości moimi uwagami i opiniami.
Co załatwiałem w DixiCar: zleciłam serwis Opla
Dział DixiCar: serwis Opel Radom
Data opinii: 16.03.2012
W dniu wczorajszym, tj. 15.03.2012 roku byłem klientem serwisu DIXI-CAR w Radomiu.Reprezentantem serwisu był w tym dniu Pan Łukasz Adamus. Tą drogą pragnę wyrazić słowa uznania i podziekowania za wysoki standard i jakość obsługi ją miałem przyjemność doświadczyć w trakcie ostatniej wizyty w serwisie w Radomiu. Duże uznanie skladam też pod adresem mechanika serwisowego Pana Dariusza Kowalczyka za jego upór i fachowość w poszukiwaniu usterki w moim aucie Vectra C.
Moja satysfakcja bierze się również z tego, że jestem klientem serwisu w Radomiu już od 1995 roku i cieszy mnie fakt utrzymywania przez ten serwis jakości obsługi klientów na najwyższym poziomie. Gratuluję i pozdrawiam, (...)
Co załatwiałem w DixiCar: zleciłem serwis Opla Astry
Dział DixiCar: serwis Opel Raszyn
Data opinii: 14.11.2011
Po roku użytkowania samochodu sprawuje się on bardzo dobrze.
Co załatwiałem w DixiCar: zleciłem serwis Opla Astra III
Dział DixiCar: serwis Opel Radom
Data opinii: 07.11.2011
Jak na razie jeździ się super.
Co załatwiałem w DixiCar: zleciłem serwis Opla Astra III
Dział DixiCar: serwis Opel Radom
Data opinii: 30.08.2011
Jak na razie nie mam uwag.
Co załatwiałem w DixiCar: zleciłam serwis Opla Zafira
Dział DixiCar: serwis Opel Radom
Data opinii: 30.08.2011
Auto jest bardzo wygodne a jazda nim komfortowa.
Co załatwiałem w DixiCar: zleciłam serwis Opla Corsa
Dział DixiCar: serwis Opel Radom
Data opinii: 30.08.2011
To jest moja druga Corsa i jestem bardzo z niej zadowolona.
Co załatwiałem w Dixi-Car: naprawiałem Opla
Dział Dixi-Car: serwis Opel Raszyn
Opinia z dnia: 22.08.2011
Bez zarzutu.
Co załatwiałem w Dixi-Car: jesteśmy firmą - regularnie naprawiamy nasze Ople
Dział Dixi-Car: serwis Opel Raszyn
Opinia z dnia: 17.08.2011
Niniejszym chciałabym podziękować za współpracę i pomoc, którą nam Państwo okazują na każdym kroku i korzystając z okazji chciałabym zaznaczyć, że zwiększone obroty zawdzięczamy w dużej mierze dwóm Panom: [tu padają nazwiska dwóch pracowników].
Panowie od blisko dwóch lat opiekują się naszą firmą i robią wszystko aby nasze samochody były sprawne.
Pomoc obu Panów jest nieoceniona, dokonują oni rzeczy niemożliwych i nie wyobrażam sobie naszych napraw bez [tu padają imiona dwóch pracowników].
W każdej sytuacji znajdują oni czas aby odebrać telefon i umówić nasz samochód w terminie: „na wczoraj”, a zazwyczaj niestety tylko takie terminy nas interesują.
Panowie są elastyczni i absolutnie zawsze służą fachową, profesjonalną pomocą dzięki czemu mamy do całego Państwa serwisu pełne zaufanie.
Zdarzają się momenty, że wspieram się opinią Panów w trudnych sytuacjach, które mają miejsce w innych miastach, w innych warsztatach, czasem bez konsultacji nie poradzilibyśmy sobie.
Panowie jeszcze nigdy mnie nie zawiedli i w związku z tym kiedy tylko jest taka możliwość ściągam auta z terenu i wstawiam je do Państwa, i to zarówno do serwisu mechanicznego jak i do blacharskiego.
Jesteśmy ogromnie zadowoleni z dotychczasowej współpracy i mamy nadzieję, że pozostanie ona na takim samym, wysokim poziomie.
Co załatwiałem w Dixi-Car: naprawiałem Opla
Dział Dixi-Car: serwis Opel Radom
Data opinii: 09.06.2011
JEŹDZI MI SIĘ BARDZO DOBRZE.
Co załatwiałem w Dixi-Car: naprawiałem Opla
Dział Dixi-Car: serwis Opel Radom
Data opinii: 14.07.2011
BRAK ZABUDOWY SILNIKA,CO SPRAWIA ŻE SINIK BARDZO SZYBKO SIĘ BRUDZI. POZA TYM NIE MAM ŻADNYCH UWAG.
Co załatwiałem w Dixi-Car: naprawiałem Opla
Dział Dixi-Car: serwis Opel Raszyn
Data opinii: 15.05.2011
Samochód jest bardzo dobry i jestem bardzo zadowolona.
Co załatwiałem w Dixi-Car: naprawiałem Opla
Dział Dixi-Car: serwis Opel Raszyn
Data opinii: 27.04.2011
Jeżeli serwis umawia się na daną godzinę, to klient nie powinien czekać dodatkowo na przegląd.
Co załatwiałem w Dixi-Car: byłem w serwisie
Dział Dixi-Car: serwis Opel Radom
Data opinii: 06.04.2011
Wszystko jest w porządku.
Co załatwiałem w Dixi-Car: naprawiałem Opla
Dział Dixi-Car: serwis Opel Raszyn
Data opinii: 30.03.2011
Za:
Godziny pracy serwisu od 7.00
Szybkość wykonywanych czynności
Precyzja i prawdziwość informacji udzielanych telefonicznie przez serwis
Minusy:
Wysokie spalanie benzyny w cyklu miejskim
Co załatwiałem w Dixi-Car: zleciłem mechanikę w Oplu
Dział Dixi-Car: serwis Opel Radom
Data opinii: 10.03.2011
Wszystko super.
Co załatwiałem w Dixi-Car: korzystałam z serwisu
Dział Dixi-Car: serwis Opel Radom
Data opinii: 18.02.2011
Nie mam uwag, jestem zadowolona, zresztą to był mój wymarzony model. Mam tylko jedną ciekawą przygodę związaną z moim samochodem: kiedy auto miało 5 lub 6 miesięcy, to był chyba maj 2010, wtedy mieliśmy z soboty na niedzielę wielką ulewę i moja Corsa nie zapaliła. Zadzwoniłam do Opel Assistance i przyjechała pomoc, której też nie udało się uruchomić auta na miejscu, więc zostało zholowane i w poniedziałek trafiło do serwisu. A kiedy ja dojechałam tam, dowiedziałam się, że samochód normalnie pali. Moje zdziwienie było ogromne (próbowały ją odpalić 3 osoby) i pozostała we mnie mała obawa w 100% działanie mojego auta, bo teraz ma gwarancję, a co będzie po... Miejmy nadzieję, że nic takiego się już nigdy nie wydarzy.
Co załatwiałem w Dixi-Car: korzystałem z serwisu
Dział Dixi-Car: serwis Opel Radom
Data opinii: 17.02.2011
Nic nie zmieniać, aby nie popsuć tego, co już jest. Nie mam uwag.